Controllers Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950

Controllers Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950
Beginnend op: € 361,99
Beginnend op: € 361,99
Zet op verlanglijst

Beschikbaar

Beschrijving

Controllers Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950

Roadshifters Sram Rival22 Hydraulic Disc Front Brake 950.

Kenmerken :

  • Gereedschapsloze aanpassing van het contactpunt
  • 28 mm bandenspeling en compatibel met Zipp Firecrest®-velgen (27,4 mm)
  • Gesmede aluminium armen met SwissStop® pads - Nieuw binnen- en buitenontwerp
  • Herziene ergonomie voor een betere omsluiting van de vingers en herziene schakelpook voor meer ruimte voor de vingers
  • Individuele bereikinstelling
  • Gesmede aluminium rem- en schakelhendels
  • Weinig handkracht vereist
  • Volledig gesloten systeem om besmetting te voorkomen
  • Gemakkelijke toegang tot bloedingen
  • Gebruik deze 11-speed shifter voor SRAM Road 1x en 2x transmissies

Specificaties:

  • Gewicht: 422g per wiel (hendel, remklauw en slang)
  • Snelheden: 11 achter / 2 voor
  • Compatibiliteit: Force 22, Force 1, Rival 22, Rival 1 HRR & HRD, Yaw™ voorderailleurs, Exact Actuation achterderailleurs
  • Aanbevolen groepset: SRAM Rival® 22
  • Technologie(ën) uitgelicht: HydroR/ Connectamajig™ / Yaw™/ DoubleTap™/ Zero-Loss™ voor en achter/ ErgoDynamics™ Fit/ E-Z Access Reach Adjust onafhankelijke rem-schakelhendel
  • Afwerking: Grijs en zwart geanodiseerde afwerking, bekledingen met structuur
  • Materiaal: gesmede aluminium armen met roestvrij stalen hardware, aluminium remhendels met aluminium schakelhendels
  • Overige: SwissStop® remblokken compound, DOT 5.1 vloeistof gebruik

Technologie:

DoubleTap:

  • Wat het is: DoubleTap® is het paradepaardje van de road gruppo revolutie van SRAM. Het is een eenvoudig, elegant en geavanceerd systeem dat problemen oplost zonder afbreuk te doen aan prestaties, comfort en gewicht, met een revolutionair ontwerp van versnellings- en remhendels.
  • Wat het doet: DoubleTap® maakt schakelen eenvoudiger en sneller en elimineert de omslachtige en onhandige bediening die met systemen met twee hendels wordt geassocieerd. Met DoubleTap kunt u in één korte vloeiende beweging op- en terugschakelen met minimale inspanning en maximaal comfort, ongeacht uw positie op het stuur.
  • Hoe het werkt: DoubleTap® gebruikt twee pallen, één om het ratelwiel vast te houden en één om het op en neer te bewegen tijdens het schakelen. De pallen zijn zo gerangschikt dat ze ten opzichte van elkaar kunnen bewegen, afhankelijk van de afstand en de druk die u op de versnellingspook uitoefent. De transportpal (04) beweegt het ratelwiel (02) met korte, snelle drukken omhoog door het versnellingsbereik. Het terugschakelen gebeurt door een langere zwaai van de hendel (in dezelfde richting naar binnen als het opschakelen, maar onder een ergonomisch geoptimaliseerde hoek van 15°), waarbij de pal (03) en de transportpal elkaar snel en soepel opvolgen.
  • Locatie: DoubleTap's eenrichtingshendels (05) werken perfect, vanuit welke positie u ook wisselt. Het dubbel scharnierend ontwerp (01), dat volledig gescheiden is van het remscharnier, kan gemakkelijk worden vastgeklikt aan motorkappen of troggen. In tegenstelling tot alle andere bedieningselementen vooraan, kun je met DoubleTap® de shifter ook tegen het stuur aantrekken, zodat je tijdens een sprint of een aanval kunt opschakelen zonder je grip op te geven.
  • Verdeel en heers: Bij DoubleTap®-bedieningselementen zijn de rem- en schakelhendels volledig onafhankelijk en werken ze elk met hun eigen scharnierpunt. Hierdoor zijn niet alleen meerdere standen mogelijk, maar wordt ook het risico geëlimineerd dat de remmen of versnellingen onbedoeld worden ingeschakeld - een ongelukkig neveneffect van andere schakel/remontwerpen.
  • Wat dit voor jou betekent: Het efficiënte, ergonomische ontwerp vermindert het gewicht en elimineert rommel terwijl het comfort toevoegt. Je kunt vanuit elke positie op het stuur schakelen, zelfs tijdens het sprinten, waardoor je een beslissend voordeel hebt op je concurrenten. Met ons nieuwe eenhendelmechanisme kunt u ook sneller, gemakkelijker en nauwkeuriger schakelen, zonder het risico te lopen snelheid of grip te verliezen. DoubleTap® is de hoeksteen van SRAM 's racefiets offensief. Het is een nieuwe manier van schakelen en een nieuwe manier van denken die u een voorsprong zal geven op de concurrentie, waar die zich ook bevindt.

Connectamajig:

  • De Connectamajig™ is de koppelslang die de eerste installatie van hydraulische remsystemen op de weg SRAM gemakkelijk, snel en handig maakt voor de fabriek, de zelfbouwer of de dealer. De intimidatie van hydraulica verdwijnt met een simpele druk en draai, zo simpel is het. Connectamajig is beschikbaar voor fietsfabrikanten en werkt voor hydraulische systemen RED 22 en S-700 van SRAM.

DOT 5.1™:

  • Warmte is de vijand van elk remsysteem, dus vooruitgang in warmtebeheersing betekent vooruitgang voor uw motorfiets. Wij hebben namelijk ontdekt dat in onze systemen DOT 5.1 er bijna 3 keer langer over doet om te koken dan DOT 4, waardoor naadloze, fade-vrije prestaties mogelijk zijn in zelfs nog extremere omstandigheden.

EXACTE BEDIENING™:

  • Toen we onze technologie voor de weg van de grond af aan lanceerden, hebben we onze op mountainbikes beproefde SRAM 1:1 aandrijvingsverhouding (slag van de versnellingskabel: derailleurbeweging) opnieuw toegepast voor het schakelen met 10 versnellingen achter. De EA vereenvoudigt en stabiliseert het moeilijke evenwicht tussen het ontwerp van de achterderailleurhanger, de nauwe afstand tussen de kettingwielen en de exacte kabelspanning. Het resultaat: het gemakkelijkste derailleursysteem om af te stellen en afgesteld te houden.
  • Reikafstelling: De afstelling en het gevoel van de remhendel is iets persoonlijks. Fietsers hebben individuele positioneringsvoorkeuren, evenals unieke handafmetingen en finesse.

Extra informatie

Merk Sram
Fabrikant SKU 00.7018.144.00
Geslacht Gemengd
Leeftijdsgroep Volwassene
Assortiment Rival